selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Thursday, December 15, 2011

Teman = Kawan




di dalam gambar diatas cuma ada 4 orang sahaja , tapi ramai lagi teman saya. rindu semua nye ! serius saya tak nak pergi practical , lebih sanggup mengadap buku. rindu dekat diorang sangat-sangat , diorang banyak bagi aku semangat nak belajar , suraya , jannah , murni diorang semua cikgu aku , kalau saya malas diorang la paksa saya jangan malas . sayang diorang . 

6 bulan saya tak jumpa diorang nanti . bisu la saya kat sini nanti , tempat practical tak ada kawan . tapi nak buat macam mana , itu lah di namakan kehidupan kan ? hidup mesti diteruskan . kami keluarga TM , hahahaha. gud luck korang , semoga ok kat tempat practical di sana, jangan lupa saya ye :)

terima kasih korang sebab saya banyak lepak kat rumah korang sem 3 ari tu , semua tu kenangan .
A best friend shares the good times and help you out by listening during the bad times. Best friend is someone who know all about you and love you anyway.

No comments:

Post a Comment

comment here :)