selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Thursday, December 1, 2011

31 December Coming Soon !


Disember sudah datang , Yeayhhhhh ! kenapa saya happy ? sebab lagi 30 hari birthday saya , berapa hari bulan erk ? 31 DISEMBER 2011 , tarikh ini tarikh keramat saya , ingat ye . bukan susah pon akhir tahun je .

jangan terkejut , saya tak tipu ok . dan pada 19.12 saya akan mula paractical kat TM . tak sukanye . saya rela mengadap buku dari pergi kerja . hurm , tapi ape nak buat , proses pembelajaran kan ? nak berjaya kena berkorban dan berusaha kan ?

pada birthday saya kan datang nannti , saya tak mintak banyak pon, saya cuma mintak saya terus bernyawa lagi sudah cukup :) dan lagi satu , mak and abah , nak phone baru satu ? hehehehe .

p/s: saya sudah tukarkan pengunaan bahasa aku pada saya, atas teguran seseorang .

No comments:

Post a Comment

comment here :)