selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Sunday, January 1, 2012

happy belated birthday to me




semalam 31.12.2011 , hari jadi saya , walaupun ada sedih pasal semalam tapi overall semuanya happy bagi saya . semalam ramai jugak yang wish , tapi ramainye dekat facebook je , kat phone 3-4 orang je yang wish kat saya , tapi tak ape la terima kasih banyak ye kawan-kwan semua .

tak lupa juga pada kak cik and agai teman kan saya berjaln-jalan dan tengok wayang semalam , dapat gak release tension kerja . terima kasih belanja tengok wayang :)

overall tahun 2011 banyak bagi cabaran dalam hidup saya , dan itu juga yang mematangkan saya . saya ambil pengajaran dari yang lepas dan cuba untuk memajukan diri lagi . 

tahun 2011 juga saya dah dapat kaan baru dari latihan industri kat TM , nama die ILA , dia pon ada blog http://choclateiela.blogspot.com/ jenguk la blog die .







p/s: random printscreen yang wish my birthday  :)



No comments:

Post a Comment

comment here :)