selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Sunday, December 4, 2011

Bilik Saya









ni bukan la gambar-gambar bilik saya, tapi dari gambar-gambar ini lah saya mendapat inspirasi untuk menghias bilik saya yang buruk itu. Cuti sem ni saya banyak habis masa dalam bilik untuk hias bilik. saya tukar posisi katil, meja solek, semua sendiri taw, kuat tak? hahahahahaha. cantik tak bilik contoh kat tas tu ? cantik kan? saya paling suka warna biru tu , sebab cool je hehehe.

saya ada tips untuk ubah bilik anda :

1. ukur dulu , katil, alamari atau barang-barang yang nk di ubah tempat .
2. lukis plan bilik dahulu suapaya senang untuk tempatkan barang-barang anda.
3. kemaskan bilik anda sehari sebelum untuk mengubah bilik anda .
4. mintak tolong abang atau ayah, untuk mengangkat barang yang berat , jangan angkat sendiri nanti patah    tulang , tak pasal-pasal masuk hospital .
5. vakum bilik anda, buanh habuk-habuk.
6. beli la perfume sikit nak wangi blik, tak ada la bau hapak kan. 

ini je tips yang saya boleh fikirkan sekarang , pergi dulu, nanti saya update lagi :)

No comments:

Post a Comment

comment here :)