selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Wednesday, December 14, 2011

Alhamdulillah



12.12.2011 tarikh tu satu lagi tarikh yang happy bagi saya , ini kerana result semester 3 bagi politeknik sudah keluar. semangat tak tido malam sebab nak tunggu result, tapi , hampeh ! result tak keluar pon pukul 12 pg , penat saya tunggu sampai pukul 2 pagi . 

pukul 7 pagi lebih , tiba-tiba handphone berbunyi , Nagen kawan saya call cakap result dah keluar , terkejut saya , bangun cepat-cepat terus bukak pc , tapi pc saya buat hal . Ya Allah dugaan lagi , tak pe lah , shut down balik pc . Then dah ok , alhamdulillah .

Allhamdulillah result saya memberansangkan , atas bantuan kawan-kawan kesayangan saya , saya dapat result macam tu , terima kasih juga dekat pensyarah-pensyarah kelas DEP 3A , sebab dah penat mengajar kami semua sampai result gempak . 

finally , nak taw result saya ? hahahaha RAHSIA . tak nak la bagi taw nanti orang cakap saya riak pulak kan .



No comments:

Post a Comment

comment here :)