selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Friday, May 27, 2011

Sam Tsui


assalamualaikum :)

Sam Tsui? siapakah dia? lelaki ke perempuan ? 

Sam Tsui ni adalah penyanyi dalam youtube , die lelaki ye . SUARA die bapak ah best giler ! aku lebih suka dia dari justin bieber , sorry eh korang, itu pendapat aku je . aku dapat taw pasal Sam nieh dari facebook orang lain, perrggghhhhhhh , first time dengar terus aku suka .













muka hensem kan ? HEHEHEHE . kira cukup laa pakej dia, hensem , berbakat , tak ada laa sesetengah artis tu muka je ada , tapi suara macam HAMPEH ! die just bukan sekadar buat cover , die jugak ada agu ciptaan sendiri .

okeyh, mari dengarkan lagu-lagu die yang aku taw.



yang ni die berduet , lagu ni la yang membuatkan aku start suka dia .



mashup lagu .



ni lagu dia sendiri .



permulaan die agak lain , but BEST  . cair aku .


ada banyak lagi la , korang cari laa sendiri ye .  

p/s : gambar ehsan dari pok cik google . * cair aku weyh !

4 comments:

Shahrul Izwan said...

saya xminat sam tsui!
personally setiap lagu yg dia cover mesti over! cam lebih2! :)

saya lebih suka maddi jane dan megan & liz! walaupun diorg cover lagu artis lain tp xdek over2 pun! :)

n.a.j said...

mybe tu cara die sendiri, nak kreatifkan lagu tu, masing-masing ada cara sendiri kan, macam maddi jane pon sama, dia ada cara die sendiri untuk menyanyi , thnks comment :)

Fatimah Ali said...

aku paling suka dia nyanyi lagi jar or hearts.

n.a.j said...

ykew , sy suka die nyanyi lagu just a dream :)

Post a Comment

comment here :)