selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Monday, May 16, 2011

i stalk your profile when i miss you .


asssalamualaikum :) 

lame tak update belog kan ? sebab nye aku malas ! jangan marah yew , HEHEHE . entry baru hari nieh untuk someone special in my life . siapa ? korang baca la dulu ye warkah aku untuk dia .



dear MR A ,

I first fell in love with you began the day last Thursday,

it started with,

I added your facebook.

The first time i know you,

you already stole my heart,

I want you to know there are people like you that is me,

I do not want you to go to other people,

and you give me a good response,

you are good to me ,

you take care my heart,

you say you want to make me happy,

You are the first man say like that to me ,

I was very touched,

I am very happy to have you,

you, I do not cheat!

even though we are far away , DO NOT LOOK FOR OTHER GIRL 
!

Saturday, 05/14/2011 , 5:35 pm

you are part of my life right now:)





1 comment:

Anonymous said...

salam.

ini bukan ceramah, sekadar menegur keterlanjuran kita yang kadang-kadang tak kita sedari.

'I have only you in my life.'

sayang, cuba kamu fikirkan kembali ayat ini.

ada yang tak kena di sana.

zalim bermakna meletakkan sesuatu bukan pada tempatnya.



*Insyallah ada yang lebih baik.

Post a Comment

comment here :)