selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Friday, May 20, 2011

entri berbalas untuk kawan ku .


assalamualaikum :)





entry kali nieh pasal aku nak balas balik entri yang kawan aku buat khas untuk aku, HAHAHAHA , aku panggil kawan aku tuh maizatul . kawan sek aku, agak-agak dalam setahun dah tak jumpa , biasa la masing-masing buzy study . die kat penang aku pulak sentiasa kat ipoh . aku dengan die memag suka sembang merepek dekat sekolah , almaklomlah bosan , hahahaha, termasok lah ngn kawan aku sorg nieh nama nye lydia . tapi lydia tak ada blog la.

okeyh, aku ingin beri penghargaan kepada ko weyh , thanks buat entry pasal aku , dah dua kali aku rasa kan2 ? dulu sal ex aku , sekarang aku dengan Mr A pulak kan . thanks ye sebab rajin buat entry pasal aku . famous aku, HAHAHAHAHA ( berangan sekejap ) , terharu i taw . HEHEHEHE ( otak tak betol )

okeyh, korang nak taw apa entry die buat pasal aku , KLIK SINI . jenguk laa blog die , die rajin update blog , tak macam aku, pemalas . taw sebab ape aku malas updated ? sebab berukband aku lembab ! sentap hati mak nak !

ok laa korang, bace ye jangan tak baca !

2 comments:

Anonymous said...

hahha . takda hal laaa ;)) .kau neh , puas aku cari mouse aku wehh , rupanya yang blink gerakgerak tuh . grrr . haha tengs . aku pun famous gk. haha

n.a.j said...

hahahaha , mouse special meyh , jgn jles.. miahahahahha , well aku tlg kwan..

Post a Comment

comment here :)