selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Wednesday, June 1, 2011

nokia 5233


assalamualaikum :'(

entry hari nieh khas untuk yang tersayang , iaitu NOKIA 5233 aku . aku sayang ko sangat , jodoh kita tak panjang , tak sampai setahun ko dah tinggalkan aku . ok korang mesti pikir aku dah gila ke apa, but memang aku tengah tak betul sangat sebab aku kecewa sangat , aku gagal pertahankan phone aku . 

salah aku phone aku hilang , SALAH AKU ! damn ! sakit sangat hati , handphone tu tak ada semahal iphone , blackberry , htc , kamera dslr korang , harga nya RM450 je, but duit mana nak cari , tambah lagi aku student , yang beli phone tu pon bapak aku support aku sikit , aku bagi RM250 je .

kenapa ko nak ambil phone aku , dah tak ada duit sangat ke , terdesak sangat ke ko nak curi ? siapa ajar ko mencuri ? aku sure mak bapak ko tak ajar ko mencuri kan ? kenapa mesti handphone aku! ko ingat aku kaya sangat ke pakai handphoen jenis macam tu , sori la weyh , aku beli phone tuh pon dengan aku tak makan semata-mata nak tukar phone lama aku dulu yang kena masuk air .

aku just berdoa , orang macam ko cepat-cepat insaf dan dapat hidayah dari Allah , aku tak nak doa benda jahat, sebab aku takot nanti terkena dekat aku balik, ko nak ambik phone aku, ambik la BUT TOLONG JANGAN KACAU GAMBAR AKU ! PLEASE SANGAT TOLONG BUANG PIC AKU , ITU JE AKU MINTAK , AKU MOHON SANGAT-SANGAT!


sayang, aku dah rindu dekat ko :'(

see phone aku biasa-biasa je , tak gah mana pon . RINDU ! baru berapa jam ko dah kena curi , aku dah rindu ko sangat . ko jaga diri k , pape pon aku sayang ko sangat , walaupun ko bukan yang pertama bagi aku. 

kepada mak dan abah , orang mintak maaf sangat-sangat sebab hilangkan phone, orang pon tak nak benda ni jadi , tapi macam biasa, ada hikmah disebalik kehilangan phone nieh . aku redha dengan apa yang berlaku. sekarang aku lalai , mungkin ini cara Allah ingatkan aku . lepas ni aku akan jaga phone elok-elok, walaupun sekarang aku pakai handphone torchlight . its ok, janji dapat call dan mesej tu dah kira syukur sangat-sangat .

pengajaran atas apa yang berlaku pada aku hari ni , korang jaga la phone elok-elok, jangan letak dalam beg , dan pergi macam itu je . kalau korang dekat luar rumah, bawak je ke mana-mana phone korang tu , haragai la phone korang ! jangan jadi macam aku :'(


No comments:

Post a Comment

comment here :)