selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Thursday, April 28, 2011

nur kasih the movie

assalamualaikum semua :)

aku baru je abes final exam , lega sangat hati , beban sem 2 dah habis. memandangkan aku dah menganggur 2 bulan sekarang sebab cuti sem , so aku dah plan dengan kawan-kawan aku nk tengok NUR KASIH THE MOVIE, okeyh ! aku sangat teruja nak tengok movie nieh , tengok drama dulu pon tak puas, apetah lagi dengan movie.

aku tak sabar nak tengok ape citer terbaru Adam , Nur , Aidil dan Alia . mesti diorang banyak dugaan kan macam dalam drama dulu . agaknye kena bawak tisu la kot masok dalam wayang . pelakon-pelakon die semua best-best , dan macam biasa pelakon utama kena la kekal kan.







ok, aku tinggal kan korang dengan trailer nur kasih tthe movie, hope enjoy :)


No comments:

Post a Comment

comment here :)