selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Saturday, April 23, 2011

kawan baru saya ;)

hye semua . ok aku memang dah lama wat semak kat belog nieh. aku sebok siket dengan final exam. ok final exam kali nieh memang buat aku banyak termenung dalam dewan . hur ! SUSAH ! eh aku dah terbabas cerita lain, aku nak cerita pasal kawan baru aku nieh.

aku dengan die baru je la kawan. baru sebulan dua kot. tak bape engat la.bagi ak die ok la biler first2 kenal dengan die. orang nye cool, hormat pompuan, tu yang penting, suka keep in touch dengan aku, bukan macam yang lain, sekejap je jadi kawan, pastu hilang, PE KES ?


*dapat izin dari die*

nama die muhamad hafiz . aku suka kawan dengan die, biler aku ada problem aku citer kat die, die akan bagi tips2 siket , die nieh ske buat lawak gak .aku suka comment  dengan die. bulan depan u nak final kan, GUD LUCK  ye, study, jangan layan korea je kejenye. dan hobi terbaru die adalah tengok citer we got married khun & victoria. taw laa cute, HOHOHOHOHOHO

btw , conclusion nye , i suka kawan dengan u . i happy kawan dengan u, i harap dapat kawan dengan u sampai biler-biler . amin .harap u dapat tahan otak tak berapa betol i nieh, HAHAHAHAHAHA. 





2 comments:

Post a Comment

comment here :)