selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Thursday, December 9, 2010

novel pertama



yeah! akhirnya aku ada novel gak :) kecoh tol minah nieh kn =,= 

aku sebenarnya dah berjembik , dah berlambak baca buku , just malas nak beli. pinjam kat kawan dengan pijam kat library. jimat duet aku cam tu , HAHAHAHAHA

ok, semalam aku kuar dengan BFF au, aku dah comfirm memang nak beli bku HLOVATE nieh ! padahal, aku dah katam banyak kali novel nieh! disebabkan amat lah meminati Aa+Bb nieh, aku beli gak!

korang kena beli novel nieh baru korang taw betapa best nye iter nieh tahap GABAN !

beli jangan xbeli , aku gerenti xrugi duet korang  :)


korang klik sini tengok blog hlovate! best gler!




2 comments:

noor aisyahtul zakiah said...

.best ta cte de ? .ase cm na bli je.

n.a.j said...

best giler! tapi untuk paham kn citer tu, better bace dlu bku tunas..

Post a Comment

comment here :)