selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Friday, December 31, 2010

my birthday and new year .

hari nieh korang tengok kalender 31.12.2010 kan ? kan? tu birthday aku la tu , YEAYH ! i'm sweet 18 :) kawan - kawan aku dah nak masuk alam 19 taun, aku yang MUDA lagi (muka bangga)


happy birthday to me ,
happy birthday to me ,
happy birthday to amalina ,
happy birthday to me .


hari nie aku girls out dengan cousin-cousin aku, HAPPY giler weyh . dapat tengok wayang , shopping , jalan - jalan , hari nie keje aku shopping je , 3 shopping complex aku terjah . akhirnya aku dapat seluar, shawl, dengan inner syria yang aku cari-cari . sori la ye tak dapat nak masuk kan pic kiterorang yang kiut miut , lawo tu, nanti aku dah dpat pic tu ak upload kan pic kami yang lawo tu ! HOHOHOHO . terima kasih kepada kak chip, dengan ika sebab sudi celebrate birthday same-same :) oh tidak terlupa , terima kasih banyak-banyak kepada mereka yang wish birthday saya ye , saya hargai sangat-sangat :)



lagi beberapa jam lagi kita akan masuk tahun 2011 , masuk tahun baru kena ada azam baru, azam aku ? mana boleh bagitaw, biar Allah dan aku je taw, HAHAHAHA. tahun 2010 yang paling sedih adalah opah dah tak de :'( lagi 3 hari birthday aku, opah tak ada, sedih sangat-sangat :'( 
hurm, tapi aku kena teruskan hidup , aku nak opah aku happy tengok cucu die besar nanti berjaya, jadi orang yang berguna pada mak ayah dan negara , btol tak kawan - kawan ? so 2011 nie , aku cuba nak berubah sedikit demi sedkit . no body perfect kan? aku harap tahun 2011 tahun yang baik bagi aku . tahun yang banyak bagi aku kejayaan :)








No comments:

Post a Comment

comment here :)