selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Wednesday, January 16, 2019

Hamil 5 minggu / 5 weeks pregnant

                                  



Bersambung kembali untuk minggu ke 5. Hari ni genap 5 minggu 6 hari mengandung. Sepanjang mengandung ni tak ada lagi tanda morning sickness. Alhamdulillah. 

Untuk minggu ke 5 ni tak ada apa-apa yang terjadi, cuma sakit belakang kadang-kadang on off.

First trimester ni saya hanya ambik suplement acid folic je. Tak berani nak ambik vitamin jenis lain sebab tak jumpa doktor lagi. Tapi saya banyakkan makan buah tiap-tiap hari supaya perut tak sembelit, kalau tak makan buah mesti sembelit. Susu yang dulunya saya tak minum tapi demi baby, saya minum jugak. Tutup hidung je minum huhuhuhu.

Cadangnya nak bukak buku pink kat KK next week. Harap semuanya dipermudahkan. semoga baby membesar dengan sihat. Amin. 

Next week saya sambung pula untuk minggu ke 6 dan proses nak bukak buku pink di KK. Doakan saya ye semua.

No comments:

Post a Comment

comment here :)