selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Monday, August 21, 2017

Personal Shopper butik Shah Alam


Siapa suka shopping baju di butik tapi tak ada masa?? Hari ini special review untuk personal shopper butik area Shah Alam iaitu @ps.myshahalam . Sebenarnya saya buat service personal shopper butik area Shah Alam. Mana-mana butik di Seksyen 7 dan seksyen 16 saya ambik order. Seksyen 7 contohnya macam Calaqisya, Bella Ammara. Butik area Bangi pon kami ada ambik order contohnya Leeyanarahman. 

Customer boleh pick up baju di area Shah Alam, ( Bangi - hujung minggu sahaja )

Jangan risau, saya bukan scammer nak tipu duit orang. Saya cuma nak bantu customer untuk beli baju di butik dan untuk tambah income duit dizaman pancaroba ini. Boleh tengak feedback customer kat instagram 😁
follow instagram : @ps.myshahalam









No comments:

Post a Comment

comment here :)