selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Saturday, February 4, 2012

Unifi




hye semua, sorry lama tak update blog , sibuk mengurus kan practical . balik kerja je dah penat , lebih penat dari belajar . sekarang aku dah insaf belajar lebih seronok dari kerja , so siapa yang nak sangat kerja korang fikir betul-betul dulu ok .

hariu ni saya nak update blog pasal Unifi , disebabkan saya practical dekat TM , jadi nak promosi sikit hehehehehe . Unifi adalah penganti Streamyx , line internet lebih laju dari internet dan , melibatkan juga television.

siaran television Unifi lebih kurang macam Astro.  korang boleh on facebook atau youtube just dari telivision kalu dah malas sangat nak bukak laptop , amacam cool tak? paling best pasal unifi line internet sangat laju sebab menggunakan fiber optic . ape tu Fiber Optic? korang search la sendiri , tapi yang penting line sangat laju . 

unifi ada pakej tersendiri , korang boleh pergi TM POINT  terdekat dengan korang , tapi macam dekat ipoh ni baru ada dekat Tasek , tapi lama kelamaan dalam 2 atau 3 bulan akan datang Unifi akan datang ke kawasan lain . jadi bersabar la ye korang .

p/s : saya pon tengah bodek mak nak suruh ambik unifi , hehehehe


No comments:

Post a Comment

comment here :)