selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Sunday, August 14, 2011

Tak Puasa ! KANTOI !


assalamulaikum :)


hyeee sori aku lama tak update dah belog aku , sebab aku sibuk sangat dengan sem baru nieh , tak cukup nafas di buatnya ( nampak benor nipunya ) . selepas lama aku tak update blog , akhirnya dengan ini aku mengisytiharkan aku baru ada idea nak update blog , YEAAAYYYHHHHHH ! 

entry baru hari ini pasal cerita kisah benar yang kawan aku citer hari selasa lepas . kisah ini berlaku die kedai mamak  , kawan aku ni gurl , so die tak puasa  , paham-paham la ok . jadi die pergi kedai mamak ni kat tempat aku belajar , masok-masok je tengok banyak la hamba Allah yang berjantina lelaki . yang aku peliknya diorang uzur ke?

yang bertambah peliknya , nak cakap cina memang bukan cina la , warna kulit pon jauh beza gila la . diorang tak ada serba salah lansung la dengan tindakan mereka yang selamba je beli nasi bungkus . tipu ar kalau diorang cakap nak beli untuk berbuka maghrib nanti , sebab kawan aku pergi pukul 12 tengah hari . nampak benor nipunye , maksudnya diorang bukak puasa tengah hari la tu kan ??  

haaaaaaaaaaaaaaaaaaa kan dah KANTOI ! wahai cik abang semua , sedarlah yang kamu semua tu berjantina LELAKI . bukan PEREMPUAN ! tak kan la tahan nafsu mkan 12 jam pon tak larat , yang mengadap laptop sampi ke subuh larat pulak kan , puasa tak larat pulak . pelik , pelik . 

yang penting anda-anda semua boleh tipu orang lain , tapi anda-anda semua tak boleh tipu Allah .

1 comment:

Mss Ieza said...

ABC lettew ahaks :D

Post a Comment

comment here :)