selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Saturday, March 26, 2011

handset murah, so what ?

ape pandang-pandang ? jeles ke aku pakai phone murah ?

taw laa harga hanset ko berjuta-juta dari aku.. tak payah la dok usah aku je .

hanset murah ke pew, janji leh call dengan mesej , daripada hanset mahal, cepat rosak,

macam-macam masalah ,

hanset murah , jatuh banyak kali pon ok je lagi. 



jangat engat orang miskin je yang pakai henset murah macam nieh ,

aku pon ada duet la, tak macam ko, 

nak menunjuk duet berlambak dengan hanset mahal ko tu .

BOLEH JALAN laa weyh .



p/s : duet tu bukan duet ko pon, duet mak bapak ko, mak bapak ko yang kaya , bukan ko . so tak    payah nak bajet HOT sangat :)


2 comments:

mac said...

handset murah pon ok ..aslong as bole text n call ...
it is ok n awesome ! :)

n.a.j said...

yup, true :)

Post a Comment

comment here :)