selamat datang. sudi-sudi laa ye follow saya, saya akan follow anda kembali. klik laa nuffnag tu banyak-banyak, nescaya anda sangat membantu saya , terima kasih :)

Tuesday, February 1, 2011

maher zain



korang mesti kenal gambar nieh kan. sape lagi kalau bukan Maher Zain :)

al kisah dah lama tak update blog =,=


baru-baru nie kan die buat lagu InsyaAllah dalam bahasa melayu kan, so, dah kuar dah kat youtube . ya Allah best sangat, die nyanyi tak ada pelat lansung ! macam pure melayu nyanyi lagu melayu la.

korang kena dengar weyh. WAJIB!

p/s: dengar la lagu Maher Zain kat blog aku nieh .

2 comments:

Aisya J said...

kawan baik saya gila sangat dekat Maher Zain ni. HAHAHA. Hilang nyawa kalau dengar dia nyanyi :P

n.a.j said...

owh yeke, same laa ngn my friend gak, ske sgt kat maher zain :)

Post a Comment

comment here :)